4 Eylül 2012 Salı

Ünlü Büyük Beden Model Crystal Renn'in Hikayesi



Büyük beden modeli Crystal Renn’in (23) modellik dünyasındaki yolculuğunu, 0 bedenden 42 bedene çıkış hikayesinin yer aldığı kitabını sizlere tavsiye ederiz: ‘Aç-Genç bir Model’in Hikayesi: İştah,Hırs ve Kıvrımlarla Barışma’.

Onun özetle hikayesi: Crystal 14 yaşındayken, başarılı bir model olabilmesi için basenlerinden 22 cm vermesi gerektiğini söyledi kendine. Sonuç olarak, 2 yıl içerisinde 78 kilodan 43 kiloya düştü. 16 yaşındayken Crystal anoreksi hastalığı ile mücadele etti ve bedeni sıfıra düştü. Ama sonra, bir dönüm noktası oldu:




                  17 yaşındayken bedenim tamamen isyan etti. Daha fazla kilo veremez hale gelmiştim ve neredeyse bir iş uğruna ölmek üzere olduğumu fark ettim. Ertesi gün bağlı olduğum ajans tarafından, sahip olduğum beden yüzünden, en sert şekilde eleştirildim ve bir başka ajans beni kenara çekip ‘Senin için başka bir seçenek daha var. Ya büyük bedene doğru gideceksin ya da reklam amaçlı işler yapacaksın.’ dedi. Bende ‘Büyük beden modellik nedir? Hiç böyle bir şey duymamıştım.’dedim. O da ‘Bu, demek oluyor ki istediğin ölçüde olabilir ve aynı zamanda modellik yapabilirsin.’ diye cevapladı ve ekledi ‘Ama bu iş sadece yaşı ilerlemiş kadınlar için!’.  Ama her ne olursa olsun, söylediği her şeyin benim için bir anlamı vardı ve anladım ki bu benim çıkmam gereken bir yoldu. Gittim, kendime güzel, somonlu, cevizli ve zeytinyağlı bir salata söyledim. Vücudumun ihtiyacı olan şeyi ona verdim. Sağlıklı, mutlu ve aynı zamanda model olabileceğimi o gün anladım..diyor Crystal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder